tisdag 10 april 2012

Norway

Hej!

Nu startar jag en ny blogg med nya bilder.
Men min gamla finns fortfarande kvar, fylld av allt möjligt!

Under påsk har jag varit i Norge på skidsemester.
Jätteroligt har vi haft!
Bjuder på några av bilderna!
Glöm inte att du kan klicka på dem för större format.


Här, 50 meter från gondolen bodde vi.

Det var skumt att det inte var någon snö utanför.
Men som tur var backarna vita i alla fall. :)



Underbar utsikt!







Vädret har varit mer är bra, varje dag!
Allt blir mycket bättre av det!



Hela gänget samlat!
Härliga människor!
Tack för en grym resa!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ser ju ut som om ni haft en toppen resa. Norge är vackert. Jag blev särskilt glad över att se att alla hade hjälm i familjen. Viktigt att vara rädd om huvudet.
    Du får hjälpa farmor så hon får gjort en genväg till din nya blogg på hennes Ipad. Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Ni verkligen ut att ha haft det toppenbra! Länkar hit från min blogg :) Ses imorgon! Kram!

    SvaraRadera