måndag 14 maj 2012

Nervous...

Två dagar kvar i skolan denna vecka - Skönt!
Men..
Har massa att göra,
Imorgon blir det nationellt prov i matte på morgonen och strax efter det ska jag
ta tåget till Varberg för att göra inträdesprov för mitt gymnasieval.
Väldigt, väldigt nervös för detta...
Har valt Naturvetenskapsprogrammet på PS med estetisk inriktning, bild.
Så det blir till att prövas i färg, form och teckning.
Ska även ha med gamla tackningar jag gjort,
(kanske tar med några av dessa bilder här under).

Onsdag:
Muntlig redovisning av min so-fördjupning om barnarbete.
Ska spela in min egengjorda låt, text och musik, där texten skulle handla om kärlek.

Det var lite av vad som ska göras, blir underbart skönt med långhelg!
Tack för det! :)




 Stilleben komposition.




 Konsthistoria,
bilden till vänster: "kopia" av Giorgio De Chirico, en gatas melankoli
Till höger: Parafras på Edvard Munchs bild, Skriet.



Självporträtt! :)



Ha det bra alla härliga!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar