fredag 11 maj 2012

Dag 10 - en person jag litar på


Då var det dags för sista dagen,
Hoppas ni tyckt det varit kul att läsa! Jag tyckte i alla fall det var roligt att göra detta! :)
Har en ny idé på en liknande sak jag ska göra här, men utan text och med bilder istället.
Får se om det blir något av det, först blir det i alla fall-

dag 10 - en person jag litar på.

Det finns många jag litar på, det är svårt att bara välja en...
Men en person jag verkligen litar på till 100% är,
min vän Johanna!
Min allra bästa vän!

Har känt henne hela mitt liv, och ska fortsätta göra det för alltid! :)

Tack för att just Du är min vän!




2 kommentarer:

  1. Åh!! Världens bästa du!! Tänk vilken lycka att jag har dig som vän :) Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Stående ovationer :) jäkligt bra ide med hela det med tema, ska bli kul å se vad nästa blir! Jäkla snygga brillor förresten :) /Z

    SvaraRadera