tisdag 19 juni 2012

Tips


Fick en kommentar på min senaste bild på sommarstugorna.
Där frågan var hur jag gjorde för att få ihop bilden så det ser ut som en lång rad.
Därför tänkte jag visa alla detta nu.
Jag har tagit en bild på långt håll som jag sen bara beskärt.
Det är faktiskt kul att se före och efterbilder,
för att förstå hur lite man kan göra med en bild för att få så mycket förändring.

Så här nedanför har ni först "orginalbilden", helt utan redigering eller nån ändring.
Sen kommer den färdiga bilden, har inte gjort mycket med den faktiskt:
beskärning och lite redigering, för att få fram varmare färger och sommarkänsla.

Så lite kan man göra för att få en helt annan bild-
även om det är densamma! ;)







1 kommentar:

  1. Jättebra med före/efter bilder att blanda med vanliga blogginlägg. Mycket bra ide Amanda!!!/Z

    SvaraRadera